Megkezdődik a TOMI termékek gyártása a szolnoki Tiszamenti Vegyiművek mosószer üzemében.
A TOMI termékek gyorsan népszerűvé váltak a magyar háztartásokban. Az évek során folyamatosan fejlődő család (Sztár, Kristály, Bril és Mat) többszörös termékdíj kitüntetésekben részesül.
A Henkel átveszi a TOMI-t. A kommunikáció középpontjába a TOMI Sztár került, ami piacvezetővé vált az eladott mennyiséget tekintve a középső árszegmensben.
A TOMI Kristály újrabevezetése, válaszul a háztartási költségek megszorítására.
A reklámokban megjelenő okos "róka" koncepciója sikeresen beváltja a hozzáfűzött reményeket, a TOMI Sztár kivonul a piacról, helyette bevezetésre kerül a TOMI Kristály Color, így azok a fogyasztók sem maradnak mosópor nélkül, akik korábban a Sztárt használták színes ruháik mosásához!
A boltok polcain megjelennek a TOMI gél állagú mosószerei - színes és fehér ruhákhoz egyaránt.
A Tomi speciális formulája "aktív gyöngyökkel" egészül ki, amelyek még hatékonyabban távolítják el a zsírfoltokat. A termékskála emellett újabb mosószerrel gazdagodik: a TOMI Tavaszi Szellő géllel.
A Tomi megújult összetétele biztosítja a ruhák ragyogó fehérségét sok mosás után is.
Tomi Japánkert illat bevezetése. A cseresznyevirág illatú mosószer azóta is a termékcsalád egyik legkedveltebb tagja.
Bevezetésre került a Tomi Baby termékcsalád, amely kifejezetten a kisgyermekek ruháinak tisztítására lett kifejlesztve.