Történet

EGY KIS TOMI TÖRTÉNELEM

1969

Megkezdődik a TOMI termékek gyártása a szolnoki Tiszamenti Vegyiművek mosószer üzemében.

1975

A TOMI termékek gyorsan népszerűvé váltak a magyar háztartásokban. Az évek során folyamatosan fejlődő család (Sztár, Kristály, Bril és Mat) többszörös termékdíj kitüntetésekben részesül.

EGY KIS TOMI TÖRTÉNELEM

1992

A Henkel átveszi a TOMI-t. A kommunikáció középpontjába a TOMI Sztár került, ami piacvezetővé vált az eladott mennyiséget tekintve a középső árszegmensben.

1996

A TOMI Kristály újrabevezetése, válaszul a háztartási költségek megszorítására.

1999

A reklámokban megjelenő okos "róka" koncepciója sikeresen beváltja a hozzáfűzött reményeket, a TOMI Sztár kivonul a piacról, helyette bevezetésre kerül a TOMI Kristály Color, így azok a fogyasztók sem maradnak mosópor nélkül, akik korábban a Sztárt használták színes ruháik mosásához!

EGY KIS TOMI TÖRTÉNELEM

2001

A boltok polcain megjelennek a TOMI gél állagú mosószerei - színes és fehér ruhákhoz egyaránt.

2002

A Tomi speciális formulája "aktív gyöngyökkel" egészül ki, amelyek még hatékonyabban távolítják el a zsírfoltokat. A termékskála emellett újabb mosószerrel gazdagodik: a TOMI Tavaszi Szellő géllel.

2009

A Tomi megújult összetétele biztosítja a ruhák ragyogó fehérségét sok mosás után is.
EGY KIS TOMI TÖRTÉNELEM
2011

Tomi Japánkert illat bevezetése. A cseresznyevirág illatú mosószer azóta is a termékcsalád egyik legkedveltebb tagja.

2012

Bevezetésre került a Tomi Baby termékcsalád, amely kifejezetten a kisgyermekek ruháinak tisztítására lett kifejlesztve.

EGY KIS TOMI TÖRTÉNELEM
2014
A környezetünket és a fenntarthatóságot szem előtt tartva csökkent a mosási adagonként szükséges mosószer mennyisége.
2015
Új koncepció bevezetése. Központban az egy csomaggal mosható ruhák mennyisége áll, ezzel is a sok ruhát mosó háztartásokat, családokat szólítja meg a termék. Az új enzimtechnológiának köszönhetően a TOMI mosószerek maximális hatékonyságot biztosítanak a foltok eltávolításában.